IŠMANESNIS IR SAUGESNIS NAUJASIS „ISUZU D-MAX“

ISUZU naujas modelis

Naujasis „D-Max“ atvyksta šių metų pabaigoje, jeigu norite pirmieji gauti informaciją apie naująjį „D Max“, užsiregistruokite čia!

ISUZU naujas modelis

Dėl modernios, sustiprintos ir tvirtos konstrukcijos bei patobulintos transmisijos, vairo ir pakabos, „Isuzu D-Max“ puikiai prisitaiko prie kelio. „Isuzu D-Max“ turi 1,9 litro RZ4E dyzelinį variklį („Euro 6d“) su 6 greičių mechanine transmisija arba 6 greičių „Rev-Tronic“ automatine transmisija ir nuosekliu sportiniu režimu. Modelio vilkimo apkrova su stabdžiais yra 3500 kg, didžiausia grąžulo apkrova – 350 kg, standartinis priekabos svyravimo valdymas. Taip pat galimas galinio diferencialo užraktas 4 varomųjų ratų modeliams. „D-Max Ground“ prošvaisa – 240 mm.

ISUZU naujas modelis

DU SALONO TIPAI

„Space Cab“ sukurtas daugiausia keturiems asmenims, jame įrengtos patogios stumdomosios durys, kurios užtikrina geresnį erdvės už priekinių sėdynių panaudojimą. „Double Cab“ modelyje gali tilpti iki penkių asmenų, jame daug vietos daiktams ir įrangai.

ISUZU naujas modelis

INTUITYVUS DIZAINAS. VISIŠKAS KOMFORTAS

Keliavimas pikapu dar niekada nebuvo toks patogus. Jūs taip pat išbandysite visas pažangias technologijas ir naujoviškus sprendimus, kurių galima tikėtis iš modernaus automobilio. „D-Max“ turi didelės raiškos pritaikomą jutiklinį ekraną su DAB+ skaitmeniniu radiju, „Android Auto™“, belaidžiu „Apple CarPlay®“ ir balso atpažinimo funkcija. Didelis 4,2 col. skaitmeninis ekranas, naudojat vairo mygtukus, suteikia vairuotojui prieigą prie įvairios informacijos prietaisų skydelyje, įskaitant skaitmeninį greičio nuskaitymą. „D-Max“ turi palydovinę navigaciją ir aštuonis erdvinius salono garsiakalbius, kurie užtikrina, kad per kiekvieną kelionę jausitės lyg koncertų salėje.

ISUZU naujas modelis

IŠMANIOS SAUGUMO IR PAGALBOS VAIRUOTOJUI SISTEMOS

Naujojo „D-Max“ kėbulas sutvirtintas taip, kad apsaugotų keleivius nuo išorės poveikio bet kokiu kampu. Dideli stabdžiai priekyje ir gale padidina stabdymo galią, o sėdynės sukurtos taip, kad avarijos atveju sugertų smūgį. Jeigu suveiktų bet kuri iš aštuonių „D-Max“ oro pagalvių, pikapo durys užsirakintų automatiškai.

„D-Max“ pasižymi įvairiomis saugumo funkcijomis, kurios pavojingose situacijose suveikia automatiškai ir nepriklausomai, dažnai dar prieš vairuotojui sužinant apie pavojų. Pavyzdžiui, pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema ir važiavimo nuokalnėn valdymas, įspėjimo apie skersinį eismą važiuojant atbuline eiga sistema, pagalbinė eismo juostos palaikymo sistema ir aklosios zonos stebėjimo sistema.

Visi paveikslėliai yra tik informacinio pobūdžio. Kai kurios funkcijos gali būti tik kartu su pasirinktine įranga.