Gyvenime būtent maži dalykai nulemia dideles permainas. Kaip ir naujasis „i10“. Naujas išraiškingas dizainas ir didžiulis revoliucinių technologijų pasirinkimas – tai sumanus bendražygis, suteiksiantis jums stiliaus bei lankstumo siekiant didelių permainų.
Dinamiškas ir galingas – būtent tai išskiria naująjį „i10 N Line“. Be daugybės išskirtinių dizaino bruožų, naujasis „i10 N Line“ taip pat suteiks sportiškesnę vairavimo patirtį su galingu 100 AG turbobenzininiu varikliu ir 172 Nm sukimo momentu (4 500 sūk./min.).
Akį traukiantis „i10 N Line“ dizainas atskleidžia daugybę detalių, kurias įkvėpė automobilių sportas.
Sėskite į naujojo „i10 N Line“ atnaujintą saloną ir iškart pajusite jo su automobilių sportu susijusias šaknis.
Šios nuotraukos pateikiamos tik iliustraciniais tikslais. „i10 N Line“ modelis yra be navigacijos sistemos.
Palyginti su pirmtaku, naujojo „i10“ stogas žemesnis, o kėbulas platesnis, tad jo veržlus dizainas neturi sau lygių šioje klasėje. Aptakios ir dinamiškos formos pabrėžia kontrastą tarp švelnių paviršių ir griežtų linijų.
10 galimų išorės spalvų ir dvispalvis juodos arba raudonos spalvos stogas – pasirinkę iš 22 išorės spalvų kombinacijų individualizuosite išorės dizainą pagal savo skonį.
Plačios kaskadinės grotelės suteikia išvaizdai užtikrintumo ir byloja apie platesnį naujojo „i10“ kėbulą. Švarių šoninių linijų raumeningas pagrindinis kėbulas pasižymi patobulinta forma, kuri suteikia daugiau vietos viduje. Elegantiška juosmens linija patraukliai automobilio išorei suteikia papildomą dinamišką akcentą.
Naujojo „i10“ šonuose lango linija gracingai driekiasi atgal, išskirtinio X formos C statramsčio link. Ši unikali detalė suteikia automobiliui charakteringų bruožų ir prikausto žvilgsnį prie „i10“ logotipo.
Panorėjus jūsų naujojo „Hyundai i10“ stogas gali pasidabinti „Phantom Black“ arba „Tomato Red“ spalva (atsižvelgiant į pasirinktą automobilio spalvą).
Naujo dizaino 15 col. ratlankiai – charakteringa „i10 Comfort“ detalė, efektingai pabrėžianti užtikrintą naujojo „Hyundai i10“ stovėseną. „Fresh“ modelis komplektuojamas su aukštos kokybės 14 col. plieniniais ratlankiais.
* Svetainėje pateiktose nuotraukose pavaizduoti modeliai su 16 col. lengvojo lydinio ratlankiais. Šios nuotraukos pateikiamos tik iliustraciniais tikslais. „i10“ modeliui 16 col. lengvojo lydinio ratlankių parinkties nėra.
Stilingame salone jus pasitiks nauji raštai, medžiagos ir pažangiausia multimedijos technologija, o akį visur džiugins švarios linijos ir moderni stilistika.
Naujasis „i10“ – ilgesnis ir platesnis nei bet kada anksčiau. Dėl padidintos važiuoklės bazės (+40 mm) keleiviai galės mėgautis erdvesniu salonu.
Rinkitės iš keturių skirtingų spalvų kombinacijų ir susikurkite nepakartojamą salono dizainą pagal savo skonį. Galima rinktis iš trijų galimų variantų. Dar daugiau komforto „i10“ suteikia šios savybės: šildomas oda aptrauktas vairas, šildomos priekinės sėdynės, elektra valdomi priekiniai langai ir durų užrakto nuotolinio valdymo sistema.
Didžiausias šioje klasėje ekranas ir pažangūs ryšio sprendimai, įskaitant „Bluetooth“, „Apple CarPlay™“ ir „Android Auto™“ sistemas, – palaikyti ryšį dabar kaip niekada paprasta.
„Comfort“ modelį galima rinktis su 8 col. jutikliniu ekranu. „Bluetooth“ yra standartinis visų „i10“ modelių elementas.
Už galinės sėdynės įrengtas įspūdingos 252 l tūrio talpos bagažo skyrius. Jums to nepakanka? Visiškai ar iš dalies nulenkę galines sėdynes šią talpą padidinsite net iki 1 050 litrų!
„i10“ pasižymi 67 AG arba 84 AG galios benzininiu varikliu, kurio didžiausias sukimo momentas yra 117,6 Nm. Galite rinktis 5 laipsnių mechaninę arba naująją automatizuotą mechaninę transmisiją. Su „i10“ galite vežti stambius daiktus ant automobilio stogo – jo apkrova siekia 60 kg.
Penkių laipsnių automatizuota mechaninė transmisija perjungia pavaras už jus leisdama labiau atsipalaiduoti prie vairo, kaip ir naudojant automatinę transmisiją, tačiau suteikia automobiliui didesnį efektyvumą. Taip yra dėl lengvesnės konstrukcijos ir mažesnės trinties, palyginti su standartine automatine transmisija.
Tolygiu veikimu pasižyminti 5 laipsnių mechaninė transmisija leidžia perjungti pavaras greitai ir tiksliai.
„i10“ energijos regeneracijos sistema kaupia kinetinę energiją, sukuriamą judėjimo į priekį metu, ir tiekia ją automobiliui. Nukėlus koją nuo akceleratoriaus pedalo ir riedant laisva pavara, ši sistema paverčia kinetinę energiją elektros energija, kuri kaupiama akumuliatoriuje. Greitėjant ji naudoja sukauptą elektros energiją automobilio elektrinėms sistemoms maitinti, sumažindama variklio apkrovą ir padidindama degalų suvartojimo efektyvumą.
Su „Hyundai SmartSense“ – mūsų pažangiausiomis pagalbos vairuotojui sistemomis – naujasis „i10“ pasižymi pažangiausia savo klasėje visapuse aktyvaus saugumo technologija, sukurta suteikti daugiau saugumo ir ramybės kelyje. Nauja daugiafunkcė kamera apima daugelį įvairių funkcijų, įeinančių į standartinę komplektaciją: priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistemą (FCA), pagalbinę tolimųjų šviesų funkciją (HBA), važiavimo juostos laikymosi sistemą (LKA) ir vairuotojo įspėjimo funkciją (DAW).
Ši pažangi aktyvioji saugos funkcija įspėja vairuotoją apie galimą avarinę situaciją ir prireikus automatiškai sustabdo automobilį. Naudodama daugiafunkcę kamerą ji veikia trimis etapais. Iš pradžių ji įspėja vairuotoją vaizdo ir garso signalu, tada valdo stabdžius pagal susidūrimo pavojaus lygį ir taiko didžiausią stabdymo jėgą, kad būtų išvengta susidūrimo arba būtų sumažinta žala, jei susidūrimas neišvengiamas. Sistema yra aktyvi, kai greitis yra 8 km/h arba didesnis, ir aptinka transporto priemones bei pėsčiuosius.
Ji aptinka kitas transporto priemones ir atitinkamai perjungia artimąsias arba tolimąsias šviesas, kad jos mažiau akintų kitus vairuotojus ir būtų lengviau vairuoti tamsiu paros metu.
„i10“ automatiškai iškvies pagalbą, jei pateksite į eismo įvykį ir išsiskleis oro pagalvės. Jūs taip pat bet kuriuo paros metu galite spausti SOS mygtuką, jei prireikia pagalbos.
Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.
Patogūs valdikliai, įtaisyti ant vairo, leidžia saugiai ir be jokio vargo valdyti pastovaus greičio palaikymo sistemą. O su greičio ribotuvo funkcija nustatysite norimą maksimalų greitį. Šios funkcijos yra standartiniai „i10“ elementai.
Centriniame pulte įrengtas belaidžio įkrovimo padėklas leidžia patogiai įkrauti suderinamą išmanųjį telefoną su įgalintu „Qi“ nenaudojant jokių laidų.
Ši savybė galima „Comfort“ modelyje.
Lengvesnis važiavimas atbuline eiga. Galinio vaizdo kameros sistema leidžia aiškiai matyti, kas yra už jūsų „i10“ važiuojant atbuline eiga.
Ši savybė galima „Comfort“ modelyje.
Kaip ir kiekvienas „Hyundai“ automobilis, naujasis „Hyundai i10“ sukurtas pagal aukščiausius kokybės standartus. Šią kokybę užtikriname 5 metų neribotos ridos garantija, kad galėtumėte mėgautis mėgstamais užsiėmimais ir nesijaudintumėte dėl savo automobilio. Mėgaukitės papildoma ramybe, kurią užtikrina standartiškai suteikiama viena geriausių garantijų šiame sektoriuje.